Naujienlaiškis

  • Prekių pristatymas

  • Mūsų partneriai siuntinių pristatymams – LP Express  ir DPD Lietuva.

  • Pristatymo būdai:
  •  
  • * Kurjerio pagalba su DPD. Užsakytos prekės bus pristatytos iki Jūsų namų ar darbovietės durų! Kurjeris prieš atvykdamas su Jumis susisieks.
  • * Kurjerio pagalba su LP Express. Užsakytos prekės bus pristatytos iki Jūsų namų ar darbovietės durų! Kurjeris prieš atvykdamas su Jumis susisieks.
  • *Į DPD siuntų taškus Lietuvoje. Užsakytos prekės bus pristatytos į Jūsų pasirinktą DPD siuntų tašką (tikslų sąrašą galite pamatyti čia). Apie siuntos pristatymą į DPD siuntų tašką  Jūs būsite informuotas SMS žinute, siuntą galėsite atsiimti DPD siuntų taško nurodytu  darbo metu.
  • * Į Lietuvos pašto skyrių. Jūsų užsakytos prekės bus pristatytos į artimiausią (pagal nurodytą gyvenamąjį adresą) Lietuvos pašto skyrių. Siuntą pristačius į pašto skyrių, Jūs į savo pašto dėžutę gausite pranešimą, patvirtinantį, kad jau galite atvykti atsiimti siuntos. Siuntas galima atsiimti konkretaus pašto skyriaus darbo laiku.
  • * Į LP Express terminalą. Užsakytos prekės bus pristatytos į Jūsų pasirinktą LP EXPRESS terminalą (tikslų sąrašą galite pamatyti čia). Apie siuntos pristatymą į terminalą Jūs būsite informuotas SMS žinute, siuntą galėsite atsiimti 24 valandas per parą.
  •  
  • Iškilus klausimams galite kreiptis: 
  •  
  • Jeigu kyla klausimų dėl siuntos vežimo laiko ir kitų su siuntimu susijusių klausimų - skambinkite DPD klientų aptarnavimo linija 8 5 210 6777 arba rašykite el. paštu kas@dpd.lt. Dėl LP Express siuntų informacija teikiama telefonu 8 700 55400 arba el. paštu pagalba@lpexpress.lt.
  • Visais kitais klausimais, susijusiais su preke, jos pristatymu, grąžinimu ir panašiai kreipkitės tiesiogiai į mus telefonu +370 612 37942 arba el. paštu uabgordis@gmail.com; info@gordis.lt.
  •  
  • Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas apie siuntos pakuotės pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą. Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkingai ir tai gali apsunkint bet kokių pretenzijų, dėl prekės išorinių pažeidimų, nagrinėjimą.